niedziela, 1 maja 2011

Kocham moją mamę ;) uwielbiam Ją! Kocham Ją za to, że ma urodziła wspaniałe dzieci, i te dzieci spłodziły kolejne dzieci, które kocham jak własne rodzeństwo. Kocham Ją za to, że ze mną wytrzymuje, że stara się zrobić ze mnie dobrego człowieka, Kocham Ją za to, że spełnia jakąś tam część moich zachcianek, kiedy oczywiście Ją ładnie poproszę. Kocham ją za wyrozumiałość, przymykanie oka na niektóre sprawy, jak np wczoraj ;] Kocham Ją za rozmowy nocą, kiedy ona wstaje żeby coś zjeść.Uwielbiam jak robi mi niespodzianki, kupuje po kryjomu jakieś ciuchy, albo kosmetyki żeby sprawić mi przyjemność. Mam najlepszą Mamę na świecie!
Kocham Ją za wyrozumiałość, zaufanie i taką zwykłą ludzką obecność ;)



a to jedna z niespodziankowych rzeczy tym razem materialnych która sprawiła że miłość do mojej Mamy wzrosła do 300% :D



od dzisiaj to jedna z ulubionych szmatek w mojej szafie ; )
(dla wyjaśnienia, sukienka w kolano)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz