niedziela, 26 grudnia 2010

"Spokój w prezencie Mikołaj nam dał."

zdałam sobie, że Mikołaj dał mi przepiękny prezent, oczywiście mógł do tego dorzucić perfumy, koszulkę nocną, albo chociaż piżamy, lub kilka innych drobiazgów, ale dał mi na prawdę coś pięknego. Dał mi możliwość spędzenia tyych świąt przed telewizorem, bez stresu. pozwolił mi myślec tylko o tym co zjeść, lub kiedy zaczyna się powtórka Kevina. Pięknie, no po prostu pięknie. W te swieta mialam świety spokoj, o ktory tak prosilam Mikołaja, tylko prosze Cię kochany Święty,  zostaw tego spokoju na nadchodzący rok.
jutro planuje poza kochanym lenistwem wybyć do sandomierza zapłacić mamie ratę a przy okazji zakupić kilka litrów Pluuuma ;D






Dodaję kilka zdjęć jak byłam młoda i ... niezbyt piękna ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz