wtorek, 30 sierpnia 2011

Dziś notka dla wszystkich, którzy wolą sobie wejść na bloga, fotobloga czy facebooka, żeby dowiedzieć się co u mnie słychać. Zamiast napisać smsa, spotkać się, porozmawiać przez telefon. Okej. Więc co u mnie?
Ogłaszam wszem i wobec, że żyję. Jest zmiennie, raz lepiej raz gorzej. Aktualnie gorzej, no ale w sumie was nie intereszą szczegóły tego typu, wiem że bardziej takie o których wiedzieć powinni najbliżsi, ale co tam, niech inni uczą się na błędach.
Stan związku wolna. najczęstsze pytanie: dlaczego? bo jestem chora psychicznie.
stan psychiki: zjebana. dlaczego? za dużo widzę, za mocno przeżywam.
stan sumienia: okej. dlaczego? bo nie mam zamiaru płakać nad czymś co przeszkadza bardziej innym niż mi. Nie żałuje niczego co zrobiłam w te wakacje, w ogóle chyba niczego nie żałuję.
Co jeszcze z nowości?
jak dobrze pójdzie będziecie mieli ode mnie spokój koprzywnickie kochane dewotki, plotkary i wszyscy kochani mieszkańcy koprzywnicy. oczywiscie jak dobrze pojdzie.
ktos cos jeszcze chce wiedziec?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz