poniedziałek, 28 lutego 2011

o kurczaki. nie moge przestać myśleć o tym dziwnym komentarzu na fotoblogu. wiem, że to co tam pisze o jego nadawcy jest w 90% nie prawdą, ale kimkolwiek by nie był ten człowiek, bez względu na płeć, wiek, ważna jest jego opinia, nie chodzi mi tu o robienie zdjęć, bo ja nigdy nie pasjonowałam się szczególnie fotografią, cieszę się jak zrobie jakieś przypuscmy 'ladne' zdjecie, ale nigdy nie mowilam ze to mnie jara, i nie obnosze sie z tym. ale sednem tego co mnie zainteresowalo w tym komentarzu jest to co ten czlowiek mowi o mnie, czy wy na prawde sadzicie ze obnosze sie z tym ze schudlam? myslicie ze uwazam sie za niewiadomo kogo? myslicie ze jestem az taka beznadziejna ze nie mozecie powiedziec mi tego w oczy?
chcialabym żeby ta osoba porozmawiala ze mną, bo bardzo gryzie mnie ten komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz