czwartek, 24 lutego 2011

No więc dobrywieczór ;D
uzgodniłyśmy z mamą, że prezent w postaci conajmniej trzech szmat mi się nie uśmiecha, dlatego też jutro nie pójdę do szkoły :D
poza tym oglądałam comety i jestem bardzo miło zaskoczona poziomem jaki zaprezentowała viva, tancerze- meeeega, światła i ogólny wygląd sceny- miazga xD, no i artyści, Farna, Robert M- mega zajebiście, no i Doda prze klasę pokazała ;))
No zajebista gala ;))
jutrzejszy dzień pt. historia uczona na zaś nigdy nie przepadnie ;)

zdjęć nie będzie z powodu braku jakichkolwiek ;d






i chciałam jescze dodać, że jeśli komuś nie przeszkadza brak mnie w swoim życiu, to ja sobie bez was wszystkich poradze nie ma sprawy, a jeśli przeszkadza wam fakt mojego istnienia, lub jakieś moje cechy lub zachowania, to przede wszystkim macie problem, a po drugie, nie musicie obsrywać mi dupy, jebać mi oppini u innych, no chyba ze satysfakcjonuje was fakt, że przez jedną osóbke, ktora ma fiu bdziu w głowie, i ma zero tolerancji, albo nie do końca ujażmione zdolności przywódczo-rządzicielskie wszyscy myślą o mnie tak jak myśla.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz