sobota, 22 stycznia 2011

Przejęłam od Szymka Stronę ;) przerobiłam troszkę i już niedługo wyciągnę od Marty reszte elementów na strone ;)
dzisiaj juz tylko radio 'we dwoje' - słuchają zwykle single ;)
herbatka z sokiem malinowym ,szybki wpis do pamiętnika i miłego wieczorku wszystkim ;)

Jusia+ Adaś+ Zychu :D Czyli częśc elity I LOh ;D


Dynek i Doniek ;D

Karolcia Wójtowicz ; ) to tak dla tych, którym o niej mowilam ; )

FAFKULCE dla Oli ;D


a to Benek, Benki ;D tzn, jak ktoś zna mojego Benka wie że to drugie się przyplątało do spłodzenia ;D




wczorajsza pizza ;DD z Klaudią i Marysieńką :D


łóżko na Wrzawach, które już na mnie czeka ; )


ii Dejv, który przyszedł razem z łóżkiem MMS-em ;)) czekają na mnie ;D


Taką ma minę Jesionek naszprycowany Tańcem ;D

1 komentarz:

  1. jakim aparatem było robione to ostatnie zdjęcie w kantorku.? Bo strasznie fajnej jakości wyszło. :D

    OdpowiedzUsuń