środa, 19 stycznia 2011

no dobra, dzisiejsza notka z fotobloga + kilka innych kwestii :D

Siemasz Jusia :D

nie no na serio to chciałam napisać coś w miarę mądrego, bo tak ostatnio Wam tu milczę ;)

dzisiejsza samba była wyjechana w kosmos ;) bardzo dobrze się po niej czuję :)

jutro IMPREZKA u Klaudyny Płaziny :D nie no takie babskie pidżama party :D ale bedzie luuuux :D



i włąsnei doszłam do wniosku że bardzo lubie moj pokoj, ten spokoj jaki tu panuje mimo ogromnego balaganu :D uwielbiam wracac tam i w ciszy w półświetle siedziec i marzyc :D i mame jeszcze kocham ;))









+Bobie jutro jestem z Tobą :D

+załątwiłyśmy z Anetką bardzo ważną sprawę :)

+Bryłka nie wie o moim pudełku pełnym samborzeczy :D ?

+nie mam zdjęć do dodawania






Chciałam jeszcze dodać, że jak ktoś ma na zbyciu parę złotych to na gg podaję numer konta na ktory mozna przelać :D


Sylwetka świadczy o człowieku wiecie? zaczynam w to wierzyc. jak czlowiek jest zjebanie zgarbiony to znczy e czesto sie wstydził swojego zachowania lub bał konsekwencji i chodził ze spuszczona głowa. tak własnie, garbaty czlowiek to zły człowiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz