piątek, 14 stycznia 2011

Mówię Wam ludzie jak jutro wstanę na poranną próbę to będzie wielki sukces ;) w planach jeszcze sprzątanie :D i przydało by się wziąć kąpiel, ale przecież jak WLOZĘ do tej wanny to usnę i po mnie ;D
poza tym bardzo dziękuję Grześkowi ;D

no i... mam jeszcze kilka planów ;)
mam plan zdać ;d mam plan w niedziele być hardcorem ;D mam plan poświęcić troche czasu na rozmowy zaczynając od Anety i Oli, kończąc na Dziubku, Bryle, Kaśce, Pawle i innych ;) i promise.! to co tygodniu przedłuż się o kilka dni ;D najlepiej kilka weekendowych dni ;DD

wyjebani w cyberprzestrzeń jesteśmy ;D

jak powiększycie to będzie widać miny ;D czyżby to było: mój ojciec śpiewa lepiej pod prysznicem ?? :D

nooo i znowu.! powiększcie ;D tu chyba najlepiej widać moją radość ;D

wreszcie widać, że ktoś pojął istotę tej sceny ;)

szabadabadaaba ;D tarikitiktibum :D ale zajebisciieeeee :d
















+ dziękuję Mikołajowi. zrobię jak radził, jeszcze nie teraz, ale już niedługo.

1 komentarz: